Київський університет права

  • Ukrainian
  • English
Головна >> Вчена рада
Вчена рада

 

     Вчена рада є колегіальним органом управління Київського університету права Національної академії наук України, який розглядає найважливіші питання діяльності Університету та реалізації державної політики в галузі освіти і науки України згідно зі Статутом Університету.

 Вчена рада Університету: 

  • Визначає стратегію i перспективні напрями розвитку освітньої, наукової та інноваційної діяльності Університету.
  • Подає до вищого колегіального органу громадського самоврядування проєкт Статуту, а також зміни й доповнення до нього.
  • Визначає систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості вищої освіти.
  • Обирає за конкурсом таємним голосуванням на посади завідувачів кафедр, професорів i доцентів, завідувача бібліотеки, керівників відокремлених структурних підрозділів.
  • Розглядає звіти завідувачів кафедр в зв'язку із закінченням терміну перебування на посаді.
  • Приймає таємним голосуванням рішення щодо присвоєння вченого звання доцента та професора.
  • Ухвалює рішення про присвоєння почесних звань «Почесний професор Київського університету права», «Почесний доктор Київського університету права».
  • Розглядає питання щодо стану та напрямів розвитку освітньої, навчально-методичної та наукової діяльності, міжнародних зв’язків в Університеті.
  • Розглядає питання про підготовку науково-педагогічних кадрів, роботу аспірантури.
  • Розглядає та затверджує теми дисертаційних досліджень на здобуття наукового ступеня доктора філософії.
  • Розглядає питання підготовки та видання монографій, підручників, навчальних посібників та іншої наукової та навчально- методичної літератури.
  • Розглядає питання про висунення співробітників Університету на здобуття державних премій, нагород i відзнак.
  • Ухвалює рішення про організацію освітнього процесу.
  • Ухвалює рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію структурних підрозділів.
  • Розглядає звіти про стан справ у структурних підрозділах Університету, в тому числі відокремлених структурних підрозділах.
  • Розглядає та затверджує освітні програми та навчальні плани.
  • Затверджує зразок та порядок виготовлення документів про вищу освіту, у тому числі спільних і подвійних дипломів.
  • Розглядає питання про якість професійної підготовки випускників Університету та її подальше вдосконалення.
  • Розглядає питання співпраці з органами студентського самоврядування.
  • Розглядає та ухвалює фінансовий план Університету.
  • Розглядає та затверджує звіт про підсумки фінансово-господарської діяльності Університету.
  • Розглядає питання про стан матеріально-технічної бази, ефективність ii використання та перспективи розвитку.
  • Розглядає питання про стан i перспективи розвитку соціальної інфраструктури Університету.
  • Розглядає та затверджує щорічні плани підвищення кваліфікацїі педагогічних працівників.
  • Затверджує Правила прийому до Університету.
  • Розглядає та затверджує положення про робочі та дорадчі органи Університету.
  • Розглядає інші питання діяльності Університету відповідно до його Статуту та Закону України «Про вищу освіту».
 

Підписка на новини




Контакти

 

Поштова адреса:
Електрона адреса:
Этот e-mail защищен от спам-ботов. Для его просмотра в вашем браузере должна быть включена поддержка Java-script
Телефон для довідок:
(044) 423-74-71
Телефон довіри:
(044) 409-23-28

 

Більше »