Вчена рада є колегіальним органом управління Київського університету права Національної академії наук України, який розглядає найважливіші питання діяльності Університету та реалізації державної політики в галузі освіти і науки України згідно зі Статутом Університету.
Вчена рада Університету:
- Визначає стратегію i перспективні напрями розвитку освітньої, наукової та інноваційної діяльності Університету.
- Подає до вищого колегіального органу громадського самоврядування проєкт Статуту, а також зміни й доповнення до нього.
- Визначає систему та затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості вищої освіти.
- Обирає за конкурсом таємним голосуванням на посади завідувачів кафедр, професорів i доцентів, завідувача бібліотеки, керівників відокремлених структурних підрозділів.
- Розглядає звіти завідувачів кафедр в зв'язку із закінченням терміну перебування на посаді.
- Приймає таємним голосуванням рішення щодо присвоєння вченого звання доцента та професора.
- Ухвалює рішення про присвоєння почесних звань «Почесний професор Київського університету права», «Почесний доктор Київського університету права».
- Розглядає питання щодо стану та напрямів розвитку освітньої, навчально-методичної та наукової діяльності, міжнародних зв’язків в Університеті.
- Розглядає питання про підготовку науково-педагогічних кадрів, роботу аспірантури.
- Розглядає та затверджує теми дисертаційних досліджень на здобуття наукового ступеня доктора філософії.
- Розглядає питання підготовки та видання монографій, підручників, навчальних посібників та іншої наукової та навчально- методичної літератури.
- Розглядає питання про висунення співробітників Університету на здобуття державних премій, нагород i відзнак.
- Ухвалює рішення про організацію освітнього процесу.
- Ухвалює рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію структурних підрозділів.
- Розглядає звіти про стан справ у структурних підрозділах Університету, в тому числі відокремлених структурних підрозділах.
- Розглядає та затверджує освітні програми та навчальні плани.
- Затверджує зразок та порядок виготовлення документів про вищу освіту, у тому числі спільних і подвійних дипломів.
- Розглядає питання про якість професійної підготовки випускників Університету та її подальше вдосконалення.
- Розглядає питання співпраці з органами студентського самоврядування.
- Розглядає та ухвалює фінансовий план Університету.
- Розглядає та затверджує звіт про підсумки фінансово-господарської діяльності Університету.
- Розглядає питання про стан матеріально-технічної бази, ефективність ii використання та перспективи розвитку.
- Розглядає питання про стан i перспективи розвитку соціальної інфраструктури Університету.
- Розглядає та затверджує щорічні плани підвищення кваліфікацїі педагогічних працівників.
- Затверджує Правила прийому до Університету.
- Розглядає та затверджує положення про робочі та дорадчі органи Університету.
- Розглядає інші питання діяльності Університету відповідно до його Статуту та Закону України «Про вищу освіту».
|